یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

دف هایبرد توسعه کسب و کارها می اشد

تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

۳۹۲ بازديد

پوش نوتیفیکیشن چیست ؟

اینترنت و ابزارها و روش های بازاریابی اینترنتی هر روز در حال تغییر و تحول هستن، برخی ابزار ها با گذشت زمان منسوخ می شن و برخی ابزارهای جدید به وجود میان، برخی روش ها تغییر می کنن و فرم پیاده سازی اونها عوض می شه.

یکی از روش‌های بازاریابی آنلاین که نسبت به برخی از روش‌های قدیمی دیگر مانند ایمیل مارکتینگ، عمر کوتاهی داره و جدیدتر هست «نوتیفیکیشن مارکتینگ» نام داره که به ابزار اون «پوش نوتیفیکیشن Push Notification» می‌گن.

 

معنی فارسی کلمه Notification می‌شه اطلاع، اطلاعیه، اعلان، خبر، تذکر و آگاهسازی.

 

احتمالا اپلیکیشن‌های موبایلی‌ای رو دیدین که پس از نصب اون روی موبایل‌تون، وقتی که یک نسخه جدید از اپلیکیشن ارائه می‌شه، یک اعلان یا نوتیفیکیشن برای شما ظاهر می‌شه و شما رو مطلع می‌کنه. یا مثلا از جشنواره‌ها و تخفیف‌ها برای ارتقا برنامه به نسخه پولی، خبر می‌ده.

یا برخی بازی‌ها مانند بازی پو (Pou) که وقتی پو، گرسنه می‌شه، خوابش میاد و … نوتیفیکیشنی ظاهر می‌شه و شما رو از این مورد آگاه می‌کنه تا به پو، غذا بدین، بخوابونینش و … !

 

تبلیغات پوش نوتیفیکیشن شیوه ای جدید برای برقراری ارتباط میان توسعه دهندگان برنامه های موبایلی ( اپلیکیشن ها ) و کاربران شان است . از ابزارهای قوی برای جلب توجه کاربران اپلیکیشن‌های موبایل، ارسال پوش نوتیفیکیشن (Push Notification) به آنها است. منظور ازپوش نوتیفیکیشن محتوایی متنی , تصویری یا صوت و ویدئو است که به سمت گوشی نصب کننده اپلیکیشن فرستاده می‌شود و مخاطب یا همان نصب کننده اپلیکیشن از پیام ارسالی شما مطابق با تنظیماتی که در گوشی موبایل خود برای نمایش نوتیفیکیشن یا زنگ هشدار قرارداده است باخبر میشود.

ارسال نوتیفیکیشن در شبکه های موبایلی کاربردهای گوناگونی دارد ولی یکی از مهمترین کاربرد های آن ارسال تبلیغات انبوه به گوشی های موبایل است .

ساده ترین روش دیدن نوتیفیکیشن های اندروید روی ویندوز

یکی از بزرگترین دلایلی که iPhone را به اندروید ترجیح میدهند ارتباط داخلی بین دستگاه های اپل است. iPhone، iPad و macOS به نحوی با هم در ارتباط هستند که به راحتی میتوان بین آنها جا به جا شد. اندروید این ویژگی را به طور پیش فرض ندارند ولی این پایان بازی نیست.

ویژگی متن باز اندروید این اجازه را به نرم افزار ها متفرقه میدهد که این ویژگی که به طور پیش فرض در اندروید نیست را فعال کنند. یکی از برنامه های متفرقه ای که در این زمینه وجود دارد ویندوز مایکروسافت است که به منظور جذب مخاطب روی به اندروید آورده است. با این کار میتوانید خیلی از ویژگی های اتصالات اپل از جمله دیدن نوتیفیکیشن ها را بروی کامپیوتر فعال کند.

برای این کار به این موارد نیاز دارید:

  • کامپیوتر با ویندوز ۱۰ با آپدیت ۲۰۱۸ یا دیرتر
  • گوشی اندروید با نسخه ۷ به بالا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.